Då händer det grejer

Nu är jag trött och ska krypa i säng. Imorgon är det torsdag vilket betyder att det snart är fredag och på fredag händer det lite grejer som ni säkert kommer få reda på då. Ute snöar det fortfarande för fullt och som jag förfaras så måste jag gå till skolan imorgon om jag inte vill dö av att krascha in nånstans för att det inte är hanterbart att köra en moped när det är hur mycket snö som helst på backen. Som idag då det mest bara var slask så slirade jag jätte mycket och hade hjärtat i halsgropen hela tiden och ont i armen för att man har spänt sig jätte mycket för att man ska försöka ha kontroll över styret. Jo men så kan det gå. Nu måste jag säga god natt. God natt! ♥
 
Känner mig väldigt smexig alltså! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback