And all your little things

Halloj, nu sitter jag här och lyssnar på musik. Vädret ute är inget man vill prata om. Bara mulet och kallt. Grått, grått, grått. Men idag har jag på mig min nya tröja eller top kan man väl kalla den. Den var på rea så man kan ju kalla det ett kap. Jag ska försöka ta några bilder på det jag köpte igår. Jag har märkt att jag inte fotar lika mycket som förut, men jag tror att det kan vara p.g.a att det inte är kul att fota när det bara är grått väder och nu när nästan alla löv har ramlat av och att min insperatition inte finns på topp när man har fotat allt som finns att fota. Men jag älskar fortfarande att fota, det är en del av mig och det kommer alltid finnas i min intresse lista. Nu ska jag gå. ni får ha det bra. Kram ♥
 
Jag fick lite inperatition här om dagen då jag kom på att fota på mina parfymer och smycken och ja, det blev resultat. Haha. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback