6 november

Hejhej. Hjälp så trött jag var i morse. Men det är bara att pallra sig till skolan ändå. Skolan har väl varit som vanligt inget att skriva om det. När jag kom hem tankade jag först mopeden så jag kan åka en månad till, hoppas jag. Sen har jag tagit lite att äta ett äpple för att vara exakt. Mamma slutar sent idag så det blir väl jag som får laga till någonting idag. Nu sitter jag bara här i soffan och har musik i öronen. 
 
Vet ni? Idag är det exakt två månader kvar tills jag fyller år. Då får jag ju börja övningsköra men jag börjar nog inte förens till våren då det har blivit bättre på backen. Haha. Ska nog snart gå och duscha tror jag och sen plugga lite. Jag har föresten tagit med mig stickningen från syslöjden så vi får hoppas det blir klar snart. Jag håller på och gör en mössa. Det är lite pill men den kommer bli jävligt snygg. Det vill jag lova och var och go att ha i vinter. Nej nu ska jag gå. Ha det bra ♥
 
Ni kan ju få en festlig bild på mig och Nathalie ♥


Alexander

Vill du få fler läsare? vill du synas på en blogg med över 1500 läsare om dagen? Gå då in och var med i tävlingen veckans blogg för att få ett länkat inlägg till din egen blogg!

2012-11-06 / 17:21:53
BLOGG: http://Pussinuss.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback