12 november

Hejhej, som sagt måndagar är helt värdelösa. Min NO lärare i biologi är alltid sjuk, har haft henne en gång på kanske 8 gånger som vi har haft biologi. Vi har olika grupper, en med fysik, en med biologi och en med kemi och jag har just nu biologi. Det är så konstigt. Varför gör hon så? Åhh, jag får seriöst kli...
 
Men ja, vi fick ju såklart sluta tidigare idag och jag kände att jag inte hade nånting för mig så jag gick in till dem som har kemi, bland annat Stafne och satt och pratade med han och Nathalie. Dem skulle gå tidigare dem också så jag gick när dem gick.
 
Nu sitter jag här och har fortfarande inget för mig. Jag har tagit lite mellanmål och så tog jag min medicin som jag ska ta varje dag för mitt finger som jag då glömde att ta med mig till skolan så jag inte kunde ta det då jag egentligen ska ta det. Nej nu blir det mycket att läsa ha det bra, kram ! ♥
 
Siggegrisen och jag ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback