feber

Fy nu har man fått feber! Orkar inte det här just nu, har inte tid att vara sjuk. Det har varit lite uppehåll med uppdateringarna här men jag har inte haft nån som hälst lust att blogga på länge och orkar inte nu heller men kände att jag var tvungen endå att bara skriva lite. Om vart annat fryser man sen när man sätter på sig någonting varmt då nästan dör man av värme -.- Nej feber är inte min speciallite. Började i morse och jag är så dum i huvudet att jag gick till skolan idag men det blir nog ingen skola för mig imorgon, inte om jag känner så här. Ont i hela kroppen. Men jag kan ju trösta mig att det är exakt 2 veckor kvar till sommarlov! SKÖNT är ordet! Hoppas ni har det bättre än mig! Kram!♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback