Sveriges Nationaldag!

Hejhej, har varit hemma ett tag nu men jag har pluggat jätte mycket moped just nu! Jag måste klara det dära fördömda provet annars vet jag inte vad jag gör! :( Seriöst

Ska snart gå och sova, men först blir det att klunka i mig lite vatten och sen borsta tänderna!

Vi, min familj hann med mycket idag. Först så när vi åkte till min sommarstuga så var vi inne på en affär som heter City Cross skit bra affär kan jag säga som ligger lite utaför Falun eller ja ligger nog i Falun. När vi var inne där så hittade vi en massa saker som är bra att ha, köpte mig två spelkortlekar som är bra att ha! Vi fortsätte vår resa till sommarstugan, först när vi kom dit så regnade det jätte mycket så vi passade på att fika och fira Sveriges Nationaldag! Sen kom solen och den stekte, hade jag haft mina badkläder med hade jag nog kanske badat. Men jag satt och pluggade moped vi hade liksom med oss vårat mobila internet, skit bra!:)
Sen så åker vi hem och då gick vi in igen på City Cross för att köpa en ny och stor klösträd till Sigge! Han blev glad kan jag säga, min lilla missepisse!♥ Det är var allt för mig idag! Blev kanske lite mycket men men. Hej då! ♥


Vårt älskade land!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback