Dagen

Hejhej, idag har jag varit hos mormor och morfar! Tog med mig kameran så jag har lite bilder. Först ringde jag morfar så att han kunde komma och hämta mig och medans vi åkte hem till morfar så köpte vi fika och en varsin mjukglass, och det var jätte gott! Sen kom vi hem till dem, väntade på att mormor skulle sluta jobbet men så åkte vi ner till hennes jobb och hämtade upp henne. Sen åkte vi hem och fikade. Haha vi blev så trötta så vi la oss en stund och bara pratade jag och mormor. Sen följde jag med mormor ut med Stina och då tog jag lite bilder på blommor som jag kan visa sen! Sen kom vi in och mormor började med maten och det blev kött och potatisgrateng med bea-sås och sallad, gott var det iaf! Nu kommer lite bilder som jag tagit under dagen.
 
Stina ♥
Sigge ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback