Vart är sommarvärmen någonstans?

Usch för det här vädret. Kan någon säga mig vart sommaren är! Det är helt sjukt, mitten av juli och ingen sommar värme. Jag som brukar vilja bada och bli jätte brun. Jag kan ju säga att jag är blek som ett spöke nästan så man överväger att sola solarium. Men jag hoppas det snart blir lite värme och sol. Så man kan bada och vara med vänner och åka till sommarstugan men värmen kommer säkert när man precis börjat skolan när man då är helt upptagen av att sitta vid en skolbänk och ruttna. Nej fy!
 
Jag kan iställer för de tråkiga ord jag skriver säga att idag så har jag spelat sims en hel del. Tänkte att jag kan ju göra det nu när solen inte vill titta fram och jag är klar med mopedkortet. Sen var jag och hämtade min bror på mopeden hos en kompis så vi tog en längre tur. Min bror tycker det är kul att vara ute och åka, haha. Han sitter bara och njuter bakom mig när vi är ute och åker och så oftast så tjatar han på min att vi ska ut och åka en sväng, haha är inte det gulligt? Jag tänkte jag sen skulle visa lite bilder på bror min imorgon eller senare har inte laddat in dem på datorn än men jag fick till ett par snajsiga bilder faktiskt. Jag och bror tog oss en kvällspromenad igår och hade det varit väder idag så hade vi säkert varit ute idag och tagit oss en promenad. Men nu får ni ha det så bra, jag ska nog spela lite sims endå. Haha. Hej då! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback