Ute på äventyr

Hejsan, jag märker att jag bara bloggar oftast sent på kvällarna. Men jag är antagligen för upptagen på dagarna men jag försöker blogga iaf en gång, haha. Idag har jag varit med när min syster övningskört med hennes bil och vi var vid en skogsväg så då passade jag på att ha med systemkameran så det blev lite bilder som jag kanske kan visa er imorgon eller någon dag, jag har inte lagt in dem på datorn än och det orkar jag inte göra nu. Det har varit sol ute idag, mest på förmiddagen så jag har varit ute och solat lite och försökt fått lite färg lite har man väl fått men jag orkar inte ligga kvar så länge för det blir så varmt när man ligger mitt i solen. Imorgon vet jag inte vad jag kommer hitta på. Jag kommer antgligen vara med Samuel en stund, och köra lite moped och ta med kameran och ta kort så då får ni se på bilder, hehe. Nu ska jag gå, hejdå! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback