The Vampire Diaries VS Twilight

Godkväll. Idag har jag bara varit hemma men jag var också och handlade med mamma, syster och hennes pojkvän. Vi sitter nu framför teven och har lite mys men jag stack hit för att blogga lite bara. Imorgon blir det kanske att åka till Ikea, vi får se hur det blir. Men det ska bli kul att få komma ut lite om det blir så att vi ska åka. Annars tänkte jag att jag skulle vara med Lisa en stund. Så om mina planer till att åka till Ikea inte blir av så kommer jag få kul endå! Jag har börjat om att kolla på The Vampire Diaries från första sesongen till den andra och snart hoppas jag att den tredje kommer ut på DVD. Jag såg att den skulle komma ut den 28 augusti i USA men jag vet inte när den släps i Svergie om det är samma datum som i USA det vet jag inte. Men jag vet att när den kommer ut på DVD då är det jag som köper den, haha. Älskar den serien. Jag kan se den om och om igen utan att tröttna och jag är så kär i Damon!! Haha♥ Och i september eller oktober så börjar den fjärde sesongen! LÄNGTAR ! ♥ Haha jag vet jag är besatt! Precis så var det med Twilight, men nu vet jag inte jag gillar det forfarande men en serie är roligare att följa, jag vet inte varför jag känner så, det bara känns så. Haha, men jag tänker fortfarande kolla på Twilight! För jag gillar ju det endå! Oj vad jag skriver, nu får det vara nog för idag hoppas jag. Hej då! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback