Lite av allting

Hejhej, idag har jag bara varit hemma. Jag vaknar så sent nu för tiden. Lite trist med tanke på att dagen går åt att sova men det är inte så jätte lätt att gå och sova på kvällarna heller!
Igår var det ju Ludvikafesten, först var jag med några kompisar och vi åkte karuseller och gick bara runt helt enkelt. Sen så skulle Julia till Peace and Love man kan ju bara snacka om hur avundsjuk jag var! Men jag ska försöka att gå och kolla nästa år! Ja som sagt mina kompisar lämnade mig så jag väntade på min syrra och hennes kompis och medans jag väntade på syrran så stöte jag på hennes pojkvän och hans mamma bjöd mig på glass inne på McDonald's, snällt va? Haha. Sen kom dem upp och eftersom att dem hade varit på fest innan så var dem en aning fulla speciellt syrrans kompis.. Vi skulle ju se youngblood men nej det hann vi inte, vi han bara höra den sista tonen dem sjöng.. Men aja! Ja som sagt en galen kväll igår och jag tror inte jag kom hem förens vid halv 1. Nu har jag inte så mycket mer att skriva så vi höres imorgon! Kram ♥
Det blev iallafall lite sol idag mot kvällen och då tog jag chansen att fota lite.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback