Det kommer med tiden

Vet ni vad? Imorgon får jag hämta ut mitt körkort! Yeah, så nu slipper jag vara ute och åka med ett jäkla papper, haha. Imorgon blir det att äta Kina mat med några och jag tror kameran hänger med så det kanske blir lite bilder på det. Och jag kommer få träffa Erika som jag inte har träffat på hur länge som helst. Hon har nämligen varit på Språkresa till Malta i tre veckor och första veckan på Sommarlovet så var ju jag borta en vecka, knepigt det där du, haha. Och på fredag åker jag nog till min sommarstuga som det är sagt att det är bestämt och då kommer vi inte ses på en vecka till. Åh så frustrerande, haha! Men aja. Då hinner vi längta jätte mycket tills skolan börjar! Haha. God natt♥
Grönt är skönt♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback