Chunky Monkey Ice Cream

Igår blev det ingen bloggning för att jag hade så mycket att göra, jag satt knappt vid en dator igår. Men sen senare på eftermiddagen så var jag med Lisa och vi skrattade och hade kul! Vi åkte också ner till Konsum för att köpa Ben & Jerry's också och vi testade en ny smak som vi inte hade testat förut!! Men jag vart lite ledsen att inte min favorit glass fanns, Baked alaska det är min apsoluta favorit måste jag bara säga men då fick jag ju testa på en annan!! Haha. Här kommer en bild på glassarna och jag kan rekomendera att smaka den. Jag älskade valnöten som fanns där i och det var hela valnöten eller vad man ska kalla det så man kunde njuta mycket!! Haha.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback