Måndag

Hej allihoppa! Nu är det bara några timmar kvar tills min kära tremänning kommer och ska vara här tills fredag kul det ska blir. Ja typ alla mina kompisar tjatade på mig att jag skulle följa med till backen men nej så blev det inte i dag, jag har inga pengar och så måste jag låna grejer och usch det hatar jag och jag gillar inte att åka slalom så mkt jag är ingen sådan tjej. Men idag ska jag städa eller ska gå och göra det snart! I veckan kanske det inte blir så bra bloggning för att jag vill umgås så mkt som möjligt med min tremänning eftersom att vi kanske bara träffas 2 gånger om året mn det ska bli så kul att få träffa henne. Vi får se om det blir så att Julia och Erika sover hos mig på lördag om det inte blir så att jag måste följa med på min brors cup, han var på cuo igår också och han vann HELA SKITEN hans lag kom 1:a han fick hoppa in i ett lag för att dem var för få det är ju så mycket sjukdomar och sådant som går nu så han fick hoppa in och rädda deras lag han gjorde mål också, stålt över min bror!! KRAM nu lär jag gå och städa lite mera ♥



Jag och Nadia.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback