I'm in love whit you and all your little things

Hallumini! Den där månen ville inte riktigt fastna så bra på bild men jag fotade när jag var hos mormor och morfar i dag så jag har lite bilder i alla fall. Imorgon ska jag med Lisa till Kupolen. Hoppas jag hittar nåt fint. Jag ska nog snart gå och lägga mig tror jag så jag inte försover mig till bussen imorgon. Jag sitter på mitt rum med radion på för att One Direction Little Things gick på radion för en liten stund sedan! 
 
Nu säger jag godnatt! ♥ 
 


Elin

Älskar verkligen Little Things och den är så bra och det är min favorit låt av killarna! :) Ska du på deras konsert?

2013-01-01 / 13:02:50
BLOGG: http://elinsmemories.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback