Första Advent

Godmorgon! Här sitter jag och har kollat dem två första avsnitten av julkalenden på svtplay. Man kan ju inte missa det liksom och det är ju på greveholm också, haha! Idag så ska jag träffa Lisa och Samuel då vi ska gå på julmarknaden och sen fika och umgås. Längtar som tusan att få träffa Lisa eftersom att hon nu går på en annan skola så träffas vi ju inte lika ofta som vi vill och kan. Men nu äntligen! 
 
Vad ska ni göra idag? Idag är det ju också första advent så då ska mitt rum pyntas hade jag tänkt, en julstake i fönstret och en stjärna, byta gardiner, lite ljus och göra mysfaktorn jätte mysig! 
 
Jag sitter även med musik som alltid och till frukost blev det cappuccino och två rostade mackor, mums kallar jag det! Ni får ha en fortsatt trevlig första advent så skriver jag lite senare. Kram ♥
 
Weheartit har ju allt man behöver, haha! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback