19 december

Hej på er! Jag har gjort en hårinpackning och medans den fick värka kollade jag på dagens avsnitt av julkalendern. Sen gick jag och duschade och har precis tagit på lite body lotion och nu sitter jag här med musik.
 
Nu är det bara imorgon och få fredag kvar (knappt) i skolan. På fredag ska jag bara dit nån timme sen hem igen, helt värdelöst om ni frågar mig. Vi kunde ju lika gärna ha slutat idag eller imorgon. Men imorgon är det 'Crazy Christmas' och då är det menat att man ska klä ut sig men jag kommer bara ha en tomteluva, det räcker för mig och sen kanske ha nåt juligt eller rött på mig. Kanske spexa till det med röda läppar! 
 
Ha det bra och jag skriver någ senare! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback