Jag tipsar

Hejsan, nu har skolan börjat och allt är som vanligt igen! Imorgon väntas två nationella prov "tester" i engelska och jag hoppas så innerligt att det ska gå bra! Jag längtar också till nästa vecka då jag ska till Sälen med familjen, det ska bli så skönt att få komma upp dit igen!
Ni ser att nu har jag äntligen fixat bloggen igen, jag tycker det är mycket roligare när man ändrar lite då och då kanske inte varje dag men åtminstonde att man kanske byter header ibland kanske varje-varannan månad eller nåt liknande. Jag skulle egentligen ut med Lisa och spring/powerwalka idag men regnet verkligen öste ner, jag lovar så nej vi gick inte ut men imorgon hoppas vi på finare väder och då ska vi försöka gå ut. Nu ska jag snart gå och borsta tänderna och göra mig iordning inför natten, ha det bra så syns vi imorgon! Kram och godnatt ♥
Ser ni? Jag har gjort lockar i håret och dem gör jag bara med en plattång jag kan lova er att det är så mycket lättare än med en vanlig locktång och oftast när jag lockar mitt hår med en vanlig locktång brukar jag bara vira runt en sling hår runt locktången istället för att öppna den och sätta fast håret där och sen runt men nu har jag kört länge med att locka håret med plattången, jag kanske kan ta nån bild nåndag och visa vilken plattång jag har för den kan jag rekomendera att använda! Ha det bra, kram!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback