Happily ever after is so once upon a time

Oj, nu lovade jag lite för mycket, jag kommer ju inte vara hemma torsdag till söndag så då kommer det ju såklart att bli lite uppehåll men jag ska försöka att göra Dag För Dag när jag är hemma om ni förstår vad jag menar.
 
Idag var det ju såklart skola tjugo över tre slutade jag idag, men vi hade ganska så långa lektioner så det var inte så mycket endå, bara att vi hade nationellaprovförberedelse(whos, det vart ett långt ord haha) Men idag tog jag och Lisa en liten promenad inte lika lång som vi brukar göra men vi fick iallafall motion! Nu har jag precis ätit och det var god mat och i veckan väntas det två lediga dagar från skolan. Jag ska nämligen till Sälen, jo jag vet man brukar åka dit när det är snö men min familj och jag brukar inte åka skidor och sådant och jag är inget fan av skidor och snö så det säger sig självt. Men så är det med mig!
 
Nu ska jag gå och ta bort smink och linser så jag har det gjort till senare när man ska gå och lägga sig. Men vi hörs, hej då kram och go´kväll! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback