Dag 01 - Mina drömmar

Jag har många drömmar. Jag ska väl inte skryta men jag vet att jag iallafall är nogorlunda bra på att sjunga och jag har utvecklats mycket genom åren då jag har gått hos min klarinett lärare som då vi har gjort lite musik och jag har fått sjungit in en massa egna låtar, det tyckte jag var så jätte kul! Så det är väl en liten dröm av nåtslag.
 
Men jag har ju också tankar om livet. Jag skulle vilja flytta till en stor stad och hälst Stockholm. För varje gång jag är där så känner jag alltid att jag inte vill hem jag trivs där jätte mycket och jag skulle jätte gärna flytta redan till gymnasiet. Men då är det ju den frågan! Hur ska det gå till, går det verkligen att göra så? För jag känner inte som att jag vill gå i Ludvika jag vill bort och testa min vyer och se om i världen, kanske att jag kan testa i Falun eller Borlänge och se sen när kanske Högskola eller någonting annat som kommer på tal. Man kanske träffar sitt livskärlek och måste stanna kvar där man är. Får barn ja allt sånt dära. Det är en fråga som jag alltid kommer att fara omkring i mitt huvud men man få ju alltid hoppas på det bästa och se vad det blir av mig! Here comes the future!♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback