6 augusti 2012

Hejsan, jag vet! Jag suger på att blogga just nu men jag har bara inte haft lust men nu regnar det ute så jag tänkte att jag kan skriva lite.
Från lördagen till söndagen sov jag över hos Julia, och Samuel och Erika var ju såklart med också! Vi hade det jätte mysigt, åt på en restaurang och badade i Risingsbo på kvällen sen åkte vi hem till Julia och spelade kort kollade på två filmer en kärleksfilm och så toppade vi det med att kolla på en skräckis haha mitt i natten också! Men den skräckisen tyckte jag var ganska så bra, jag är inte alls rädd att kolla skräckisar jah tycker att det kan vara mysigt att sitta och kolla på nåt läskigt med massa kompisar haha och se hur dem andra reagarar så man sitter och garvar istället! Haha :) Nu ska jag hitta på nåt att göra, hej då!


Mikxki

Söt katt :)

2012-08-07 / 22:52:37
BLOGG: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback