Torsdag

Hejsan
Missen kommer på Lördag istället. Jag har typ precis kommit hem
från "Granngården" har varit och köpt mat och kattsand åt han Sigge som katten heter. 
 Idag var jag till skolan och gud så tråkigt det är sitter hela tiden på lektionerna
och bara önskar att jag fick gå hem så himla tråkigt i skolan bara massa
trök läxor och skit, och så har jag bara för att jag inte var i skolan i Torsdags
så ska jag ha nå läx grej det är i SO så måste plugga på. Längtar tills på Lördag
och tills den 24 September för då åker jag med Erika och Julia till Stockholm ska
bli så sjukt roligt. Ska så klart shoppa en massa också!! det kan ni skriva upp!
 Har börjat städa i mina lådor på mitt rum och ska nog fortsätta lite i dag också
och göra lite SO. Har lite tråkigt. Och så är jag faktiskt lite hungrig.
 Men ni får ha det så bra Hejdå Kram♥





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback