många prov

Hejsan
Förlåt har inte bloggat på länge men har inte bara haft lust helt enkelt!

Har tre prov på torsdag tror jag smeller av fattar ingenting av det jag ska
kunna. Och så ska jag redovisa på SO:n usch ska bli skönt att praoa snart
så man slipper skola helvete ju!!

Idag var jag upp efter skolan till Ludvika en sväng köpte mig en typ blus
som är jätte snygg kosta bara 99kroner. Sen köpte jag en till present till
mormor som fyller år i dag grattis till henne !

Shit vad trött jag är vill gå och sova tror jag ska göra det.
 På söndag så börjar konfirmationen(stavning) tråkigt med en massa
gudstjänser! Men kul sen att åka på en massa läger !
Men ska gå nu så herrå! Kram♥



Snart är det ju premier på den nya twilight filmen, håller på att dööö av längtan!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback