Fredag

Hejsan
Idag efter skolan så tog jag, Julia och Erika bussen in till Ludvika för vi skulle
hitta en prao-plats. Tror ni det gick bra -.-! knappast. Så svårt att säga ja!
 Men istället för att gå och tjura efter typ 10 nej så satte vi oss på ett café och
fika lite och jag köpt mig 5 par strumpbyxor, tror jag faktiskt ska ha ett par
på mig i mon  I morgon längtar jag till för då kommer söta Sigge, katten jag
har skrivit lite om, eller ganska mkt haha. Så gulligt. Längar också till 24 september
för då åker jag till Stockholm med Erika och eventuellt med Julia också men hon
var inte säker på om hon kunde hänga med men det ska mog bli roligt iallafal

Sen kom mamma och hämta oss och så åkte vi och handlade lite och då frågade
jag på konsum om jag kanske skulle få praoa där men ska gå dit på Måndag när
typ chefen var där haha

När jag kom hem så städa jag på mitt rum och i hallen och dammsäg lite så nu är det
tjusit här hemma till katten kommer hem sak ni veta



tyckte Julia såg riktigt söt ut på denna bild faktiskt !! ♥
har en app på mobilen som typ kan göra så man ser rolig ut på bild




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback