Bakningsdag



Bakade sånna i dag Hallongrottor heter det jätte goda blev dom men ja dom blev uppätna direkt typ
haha mormor och morfar kom på fika och min lillebror är ett kakmonster, men ska göra nya nån dag
Sen gjorde jag med mörkchoklad(ville ha ljusare choklad men hade inte det hemma) Jag tog och smälte
chokladen sen så hade jag corneflakes och gjorde så att det blev som en kaka av det och så att
det sen fick smälta i kylen så att det skulle stelna och så gjorde jag en sockerkaka den vart också riktigt god!
Lite roligt att bara baka lite ibland. Har bara varit hemma i dag också, inte gjort så mkt en att bara bakat.
 Imorgon är jag ledig och njuter stort av det haha så skönt att vara ledig
Ska snart äta lite mamma håller på att göra en köttfärspaj vi var sugna på nåt så det blir som vår middag i dag.
Men ni får ha det så bra, Hej Då Puss&Kram!♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback