13 September 2011

Hejsan bloggen!♥ Mår ni bra?
Nyss duschat och det var skönt kan jag säga. På Torsdag är det skolfoto men
vet inte vad jag ska ha för kläder. Vi får se vad man kan tänkas hitta på i min
garderob, annars får jag kanske låna nåt av syrran haha  Idag har varit en
sådan skoldag att man bara vill hem har varit så trökigt så långa jävla skoldagar
så man ruttnar i stolen nästan känns det som -.-! Men en possitiv sak är att imon
så är det sista dagen jag ska ta mina mediciner, bra det iaf.
 På måndag så är jag ledig, det är time out på skolan. Och jag glömde att jag inte sakt att jag var
till Kupolen och shoppa i söndags med Lisa hittade lite men ska ju snart till Stockholm
så köpte typ det billigaste som jag gilla. Nu ska jag upp och kura med Sigge
Hej då





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback