kanelbullensdag i dag!


Hej hopp gummisnopp!
Mår alla bra? kan säga att jag är lite trött.
 Måste plugga sten hårt orkar inte
tre prov på torsdag, samma dag liksom!-.-

Idag så när jag kom hem från skolan så
fikade jag så gott är ju kanelbullensdag
men vi åt nå andra bullar för jag är nog
allergisk mot kanel, såå sur liksom kanel
som är så gott.

Sen nu för en liten stund sen kom mamma
ner till datorn och ba "efter som att du hjälper
till mycket hemma så ska du få en sak om
du vill" Ja bara "Såklart jag vill" och då fick
jag en till twilight t-shirt eller min första
faktiskt för jag har såna tröjor som går
efter halva armen, vart lite glad nu asså!
Men måste plugga nu så herrå!!



ula

jaa usch :(

2011-10-04 / 20:58:09
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback