duscha packa sen iväg

hejhej
ska skynda mig lite nu ska hinna duscha
och packa färdigt och så innan kl halv 6
för då ska jag på läger, ska bli roligt faktiskt


Fick sluta tidigare i dag fick sluta när pappa
slutya kl 2 eller han fick gå tidigare jag gick
med han för att han jobbar ju också där på
Ovako som mormor och min kusin och Morbror
jobbar också där.


Den här veckan har gått så fort tycker jag
bara flygit fram.

Igår när jag var på Nisses så träffa jag Julia
vi prata en massa och så knappt så jag kolla
på gräjorna som finns att köpa där ju haha
ska gå och duscha nu så hejsvejs.
kanske skriver nåt på söndag om jag orkar



gammal bild...♥!


din ula

2011-10-14 / 18:59:27
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback