den roliga dagen!!

 

Hejsan
Igår vart det Majbrasa både på min
gata och nere på heros och det vart
med Nadia, ska vara med henne och
Julia imon ♥ då har jag varit med Nadia
fem dagar i rad haha coolt, haha
idag var det ju kul när vi skulle cykla till
henne och hon bor ju på berget så
vi hade en lång jävla backe framför oss
och vårt ord är looodis haha, så vi kommer
en bit upp och jag börjar säga loodis
och vi börjar skratta !! Jag skrattar så
jag inte kan cykla utan jag cyklar ut
på vägen och cyklar sakta ner för backen en
bit haha, och så
ser jag Nadia gå av cykeln och hon
är också full i skratt så det bubblar om
det, så hon slänger cykeln i backen
haha, gud asså loodis är ju så rooligt
haha.Till middag blev det Nuddlar gött
var det !! Är trött och imon är det inte
en vanlig dag i skolan nej för det är tema dag
om tisdag, skönt aja ska gå nu så herrå!!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback