Monday

Hejsan
bloggade inget igår sorry !!
men då blir det ett längre blogginlägg idag
Igår så åkte jag med mormor och morfar
upp till min morbror mina syskon var också
med, vi grillade korv, haha sen gick vi ut och
gick lilla hunden stina var också med oss, så
gullig hon är asså  Sen åkte vi till hem till
mormor och morfar åt mat, sen sa min mobror
att han hade pant och jag sa att jag kunde panta
det så jag fick lite pengar, hihi 
Idag så äre ju måndag och skola igen men räknade
ut att om 4 veckor så är det påsklov, och då åker
jag till stockholm!!!  wiihooo längtar !
Ja som ni vet min laddare är sönder så när min
mobil dör så har jag ingen mobil 
Nu så lyssnar jag på musik detta blev ett ganska
långt inlägg, men ha det gött herrå!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback