smäller i himlen

Hejsan
Imorse så vaknade jag av att en stor åsksmäll dundra!
Vart skit rädd.Klockan var kanske 8.30 men har hört att det började
tidigare,usch är inte så där glad i åska. och jag har typ varit
halvvaken för sov bara 7 timmar i natt har lite huvudvärk också
så det blirju enu bättre men ska inte tjura för det  
och en till liten sakatt det regnade in jätte mkt i källaren för att det
regna så mkt. Har inte gjort så mkt i dag skulle var med Julia men blev
 ju inte så var ju inget roligt väder men imon ska vi nog till Ludvika
fika lite gå i affärer det ska bli kul och få träffa Julia!
Lite roligt också sen när vi har varit i min sommarstuga så
ska min kusiner följa med oss hem förutom deras pappa för
han ska jobba men men det måste man också göra. Men
jag och mina kusiner kommer få typ två veckor tsm kuligt
ska gå nu så Herråminavänner♥!


gammal bild på mig och Julia ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback