over and over agen

hejsan
Klockan är väl nästan lite mer än halv 11.
 Har precis duschat och sitter och lyssnar på
musik och kollar på facebook lite grann. Imon ska jag
till Gladtjärn och bada roligt det ska bli ska  var
där med Julia Nadia och Erika  Idag så
var jag en sväng till Ludvika min bror skulle
testa synen och prova nya glasögon och Elin hade
lite problem med sin nya mobil som hon fått för
lite mindre än en vecka sedan så vi skulle till Elgiganten
 men det fixade sig så bra så hoppas det håller bara nu då!!
Idag så vaknade jag 11.10 haha förut hade jag en vana att
gå upp 10.30 men jag har ökat 40 minuter alltså haha
men jag ska nog gå nu så Herrå my friends♥!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback