do it all agen

hejsan
Igar till idag sov jag i tält på min gård med Erika och Julia
haha det var sjukt kul. Bara lite ovant att sova så man somnade ju
kanske mitt i natten. Och idag och Igår så var jag till Risingsbo
med dom och bada idag blev det inte riktigt länge som vi brukar
vara där för det första så började mulna till lite så vi gick och satte
oss på en annan brygga och sen så böt vi om och Erika cykla hem
och jag och Julia kom en bit men sen så ringde vi hennes mamma
och då kom hennes mamma och hämta oss! så himla skysst mamma!
Sen har jag bara varit hemma och åt vattenmelon, mums ♥
Härlig sommar det är kan man ju säga. Idag så köpte pappa ett
sånt dära sak som man ska ha på poolen så den blir uppvärmd
hoppas det funkar! Ska gå nu så herrå!♥





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback