5 dagar kvar

Gott
Nytt
År! 2011

Igår var det Ny år, smällde raketer, hehe
roligt var det :) Var hos mormor och morfar
och Krille syrans kille var med, roligt var det xD
Sov kvar, Gud Vad trött jag är är typ halv död !!
Ont i halsen har ja också :s aja
snart fyller jag år om 5 dagar, hihi :)  glad é man
ahaha , idag så vaknade jag tror det var runt tolv
elva tiden, När jag kom hem från mormor och morfar
så sgick jag och la mig men så ska alla dessa ljud vara
på, aja ska gå ny Hej Da !! <3


julia eriksson

vill gå på stan med dig :)

vad gör du på fredag ? :D

2011-01-02 / 12:12:47
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/
Anonym

Svar till Julia Eriksson: Jag med, på fredag vet jag inte torsdag fyller jag år Lördag kommer min Kusin, men på fredag blir perfekt :) <3

2011-01-03 / 23:14:55

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback