The Last Song


Hejsan
just nu är jag hos Julia blev en massa shopping, blev super nöjd ska jag säga
jag ska sova hos na så det blir säkert en lång natt och en massa bilder
vi har kollat på " The Last Song " fick tårar i ögonen båda två hihi
hade liksom inte sätt den! det var ju bra och han Liam han som spelar Will
är ju super snygg ju !!! haha alla killar är snygga på film och så underbara
man tänker en sån kille vill jag ha men det finns bara idioter det är bara
kändisar som är dom underbaraste killarna. För annars ska killar bara visa
att dom är så coola och allt sånt skit och det är så jäkla synd tycker jag
aja nu sak jag gå och vara social med Julia, så Hej Då Puss 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback