Söndag


Idag är det "Solsidan"  wihoo det är så sjukt bra !! Sen är det "Time Out" och det
är också jätte kul. När pappa kollar på det så brukar han skratta så han blir helt
röd i ansiktet  Sånt gillar jag starkt, det är så sjukt härligt att skratta och se
nån skratta, haha. Har haft det tråkigt idag. Fick en glass iaf så det piggade upp
lite, och så har jag spelat ett typ rally spel på mitt playstation2, och jag kör med
en såndära ratt det är kul för då blir det som om man kör själv, hihi. Snart
kommer väl syskonen hem hoppas jag och jag mår mkt bättre en vad jag gjorde
igår  Just nu sitter jag lyssnar på musik, och chattar på msn inte så mkt annat
ska gå Herrå  puss


julia eriksson

hahahaha ellerhur äre nice att se nån garva! ;D

2011-02-20 / 19:18:03
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback