Dag 03-Vad är kärlek?


Ja vad är kärlek?
kärlek kan vara nåt mellan två personer seriöst eller så som det var när man gick i 1:an
Det kan vara sin familj,ett djur,mormor och morfar,farmor och farfar,kompisar. Två tjejer eller killar som gillar varandra. Kärlek kan vara svårt man kan gå runt och tycka om en person men man vet inte vad den man är kär i tycker, och om man har blivit dumpad av den man tycker mycket om. Det kan vara olika. man kan vara kär och gilla allt, det finns ingen lag vad det gäller kärlek, det kan vara en idol som jag älsakr twilight väldigt mycket och dom som är men i twilight är mina idoler, jag är tokig i Taylor Lautner och Robert Pattinson. Det är vad jag kallar kärlek ♥

fdhgfdhdfh









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback