Dag 01-presentation om mig själv

oooh!
fdhgfdhdfh
Jag Heter Jenny Enbäck och har bot i Smedjebacken i hela mitt liv, Har aldrig flyttat till ett annat hus. Envis och alltid vill ha rätt. Hatar folk som tror att dom är nåt och inte är säg själva. Har två syskon Elin 16 (17 i mars) Jesper 9 (10 i maj) och vi alla tre har samma mamma och samma pappa alltså är mina föräldrar inte skilda som tur är. Jag har släckt i Norge och stort sätt kan prata flytande Norska. Går i skola på Bergaskolan Är 14 år fyllde i januari. Mormor och Morfar är mina bästa vänner älskar dom, och min Morbror lika så han har en söt liten hund som heter Stina hon är helt underbar hon leker hellre med en handske än en boll. har en underbar bästavän som heter Julia och jag älskar henne för den hon är vi kan skratta om ingenting, Vi säger ALLT till varandra ! <3
det var lite kort om mig hoppas jag inte glömde nånting


ula

älskar dig gurka<3

2011-02-03 / 20:29:04
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback