Avsluta meningen

när jag lagar mat - vill jag att det ska bli bra
jag är rädd för - getingar
jag önskar - att jag kunde få det jag vill ha
den värsta känslan är - När allting känns piss
den bästa känslan är - När man skrattar för då känns livet härligt
jag vill - ha barn
jag är bäst på - allt
jag är sämst på - att försöka vara sämst
jag kommer alltid att vara - Jenny Enbäck
det finaste som finns är - När nån säger " Jag älskar dig " till någon
i sommar - Ska jag må bäst och bli brun
min mobiltelefon är - MITT ALLT
när jag vaknar på morgonen - Vill jag somna om igen 
innan jag somnar - måste jag borsta tänderna
just nu tänker jag på - kärlek
det fulaste som finns är - fula jävlar
idag har jag - Haft ont i halsen
jag vill verkligen - Ha mkt !!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback