Water For Elephants

hejsan
nu har jag inte bloggat på ett tag, och när jag kom
hem från stockholm fick jag veta att det hade blivit
nå fel på våran dator.

I Stockholom har jag haft det så bra så jag inte ville
åka hem. Shoppade 4 gånger, haha, härligt väder var
det också så det var underbart att vara ute kändes som
sommar. Var till gamla stan och gick in till Kyrkan där
Kronprinssesan Victoria óch Daniel gifte sig, tände ljus
också.

Träffade en massa där också. Var på bio och såg "Water For Elephants"



Den är jätte bra, rekomenderar att se den. Lite roligt förra året jag var där
såg vi också på en Robert Pattinson film.

Shoppade på Drottning Gatan och i Farsta.

Sista dagen när vi var ute så åt vi sushi



det var faktiskt gott ju !! jag trodde inte det men jo, mums!! <3

Skrattade med min tremänning och hade kul herre jäv*ar asså!
när jag blir stor ska jag försöka få jobb i stockholm och flytta dit!!

Ska gå nu så herrå!!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback