Stockholm

Hejsan
Vilket härligt väder det är i dag. Har varit till Mormor och morfar
i dag igen Vi åkte till Ludvika och in på dollar store. Köpte mig en ny
tandborste och två par strumpor.Sen till min morbror Niclas och fikade där och mamma och
pappa kom också dit. Sentill mormro och morfar åt lite mat och
krattade deras gård och fick lite money. Nu är jag hemmaska packa
det sista snart längtar tills i mon men jag måste gå upp tidigt för att hinna med bussen.
Blir väl kanske inget inlägg dom dagarna jag är där kan kanske försöka att blogga lite
men inget jag kan lova. Ska gå nu så herrå!! 


juuuulia

ta det så kuuuuuuul! :):) <3

2011-04-18 / 22:54:55
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback