skol foto imon!!!

tjoobree bloggen!<3
sitter här och ska snart gå upp och borsta tänderna men ska nog inte gå och lägga mig direkt efter. Idag så har jag varit med mamma till ica. Fixade lite med mina twilight aficher vart super snyggt, men får inte plats med alla-.- har för många aficher :'( men får väl tränga in nån stans på väggen, hehe :)
har gjort en ny header den vart fin tycker jag faktist, den med blomman på tog jag hos min mormor och morfars sommar stuga. Och ja just ja mormor och morfar flygde till Italien i morse, undrar om dom åkte förb i där New Moon filmades vid volterra:) hehe !<3
imon i skolan så ska jag ta skol foto ;) det ska väl bli kul. Men man ser alltid så konstig ut eftersom att man alldrig får se hur man såg ut-.-
Nu ska jah gå Hejdå!<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback