14sept2010

Hej Bloggen!<3
trök skolan idag, men i sag så var det e-val och det är kul :) hålla på med bilder och ändra dom och så kuligt. sen när jag kom hem fick jag låv att pumpa mitt deck på cykeln:S detta har inte varit någon bra dag. Först att jag fick pumpa mitt deck sen när jag kom in skulle ta min mobil i väskan(som jag trodde låg i väskan) men låg kvar i skåpet:) så då sa mamma "cykla tillbaka och hämta" den då men jag vart så arg så jag och blev sura på varandra för jag ville ju inte cykla tillbaka men mamma sjussade mig till skolan men jag var så på dåligt humör :S och mamma skulle till ica satt jag kvar i bilen och surade!
hehe :)
men sen gick jag till mitt rum och glömde allt, och blev glad :)<3
tjjhhggfhghgj
nu ska jag gå hejdå :')!<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback