7okt2010

hejsan :)
idag var det ju skola gick upp halv sju mådde skiiit min röst var borta fick viska när jag skulle prat :S
aja skulle igentligen inte till skolan men blev det endå -.-
det ösregna imorse så blev inne idrott :) vi skulle typ göra något som heter akrobatik eller vad det heter och då skulle man vara två så jag och julia var då och när vi skulle göra nånting utav det som stog på pappret så tappade hon mig ni skulle sätt hennes ansikte :) hehe
men det bästa som jag fick veta i skolan idag är att jag fick VG- i Biologin ÄR så himla glad :)
sen när dagen i skolan var klar så gick jag till mammas jobb hon jobbar på dagis när jag kom så ville alla veta vad jag hette och sen när dom skulle ha mellan mål så satte jag mig vit en soffa så kom alla sen och jag skulle läsa en böcker till dom alla skulle ha en bok som jag skulle läsa och alla villa att jag skulle läsa doms bok först :) hehe
sen åkte jag och mamma och handlade:) kom hem:) sen till mormor och morfar hem. Åt mat sen satte jag mig här och nu sitter jag och lyssnar på musik :)
nu ska jag gå :) ni får ha det bra thio :) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback