12okt2010

hejsan bloggen ! <3
nu har jag äntligen kommit till en dator :)
idag var det prov på spanskan -.- hoppas det gick bra =0) sen på matten så fick vi se våra prov som vi hade gjort haha vart så dåligt så började skratta ;) som sakt dålig humor har man gö ! :)
på median så var det kuul gick ut med Erika och Stafne och fotade höst bilder :) hehe kastade löv och tog kort :) ni kommer säkert få bilder på det på fredag tror jag för då har jag nog fått bilderna :) <3
sen efter skolan så skulle jag med mamma och handla :) så kom hem sen tog ett äpple och satte mig vid TV,n
nu ska jag gå hejdå :)
den här låten får mig att rysa ;) älskar den här låten och Nick är SÅÅÅ himla snygg, kolla bara på hans ögon !!<3


Victorleah

Nice site, keep up the good work!

2011-05-12 / 10:05:57
BLOGG: http://victorleah.blog16.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback