sorry...sorry...sorry

hejsan, bloggen ! <3
nu har det inte blivit nå inlägg på ett tag har inte orkat.
I dag så var det nå annat i skolan, för det är nå utvecklings samtal
och då går man med ett annat schema i två dagar.
Så jag börjar 9 och slutar 13.30 skiit najs eller hur?...
aja mormor hämtade mig idag efter skolan. och lilla stina var med
hon är så fiin ! <3
på lördag så ska jag till ludvika med Bästa Julia, skiit kul. Tänkte jag
skulle köpa lite julklappa till familjen också om man hittar :)
har ensak till min lillebror och en till mamma  <3
hoppas dom gillar :) <3
ska jag dra hejdå ! <3
visst är vi snygga, sov hos Julia i fredags  :) <3


Humanitarian

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-01-24 / 10:25:27
BLOGG: http://humanitarian.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback