rengn rengn och enu mera rengn-.-

hejsan, allesammans, det regnar och regnar hela tiden här i smedjebacken så jag håller på att bli tokig-.- idag har jag bara varit ute en gång men då var jag med pappa och min syrran till ica och köpte godis, så det vart typ bara tio minuter ute idag, så jag fick iaf lite nyttigt luft i mig, men mamma sa att imon ska det kanske bli soligt, hoppas hoppas att mamma har rätt för då täknker jag springa till mamma och krama henne sen tänker jag sprina ut och fota :D idag har jag bara spelat sims två på mit playstation för det är typ det ända man kan göra och glot på tv:n åk och köpt godis, sen satte jag mig här, och nu ska jag gå ni får en sommar bild som jag har tagit hoppas att ni får en sommar känsla, nu ska jag lyssna på bigger med backstreet boys den låten är skit glad :D KramJEnnY









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback