älsklinga(L)

FÖRLÅÅT  så himla mkt att jag inte ha gjort ett inlägg på min blogg, men nu kommer det ett ;) vi skippar skolan, efter skolan så drog jag Sabina och Sofie och köpte godis(MUMS) sen gick vi hem till sabina och var där och flämma, fy fan vad jag har haft det kul i dag tack det tjejer :) <3 jag älskar er <3<3<3<3 det finns inget bättre en ni :,) (A) kan sitta i timmar och skriva om er ;)(A)


här kommer det kompisar som jag alldrig vill förlora :) <3<3

Sofie
Sabina
Ida
Fanny
Jag vara älskar er så mkt vi skrattar och flummar som fan när vi är tillsammans och det gillar jag;) jag kommer grina floder när Sofie ska flytta tillbacks till gävle igen men gumman du måste att lova när du kommer till smedjebacken och hälsar på så måste vi hålla kontakten ;) (A) ;) (L) älskar bara er och så ska det förbli :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback