twilight är mitt liv:)<3<3<3

twilight är mitt liv finns inget bättre en det:D jag kan läsa böckerna och glömma mina bekymmer<3 det är sån bra kärlek i boken.Om inte Edward skulle vara vampyr skulle det inte vara nå bra,eller kanske och nu är Jacob varulv det är sån himmla bra bok om ni inte har läst twilight böckerna så gör det:D


Jag blev galen i twilight första gången jag läste böckerna och jag är galen i Robert Pattison och Taylor Lautner, det är killar Jenny gilla:D

här kommer det bilder på twilight





















Jenny gilla<3<3




Jenny också gilla<3<3


Erika

Me likes Too ;) <3

Komentera min blogg cokså :) <3

2010-03-24 / 14:46:21
BLOGG: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback