min dagidagi:)

Heejsa:D Bloggen:D mår bra men, endå skit:( skulle vilja skrika:,(Aja... idag har jag vart i skolan trök trök., men man får ju träffa bästa sofie:D då blev jag glad slutade kl halv tre,-.- men men man lä ju ha ett jobb i framtiden.Aja...idag efter skolan åkte jag och handlade till imon, för i mon ska jag ha äggpickning-jag vann förra året- och cracy hear day då ska man ha tokig frisyr,och bad taste, då ska man klä ut sig lite tokigt:D och godis får man ha:D gotti gotti, men man blir fetti fetti, hahaha
Nu får ni några bilder jag tagit:D

















så nu får det räcka:D hoppas ni gilla det

Kram//JennY


malin

snygg bild gumman:*

2010-03-31 / 19:32:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback